far får får får?

har haft som mål att inte gå och lägga mig efter tolv på skoldagar och igår hade jag bestämt mig för att ligga nerbäddad i min säng vid halv 11. En timme senare var jag i alla fall där så jag gör återigen ett försök idag. Ska gå upp lite extra tidigt för att plugga no imorgon också, har prov imorgon eftermiddag. Dagen idag har varit helt okej. Hade frivillig genomgång inför provet i naturkunskap som första lektion, sen hade vi bara en diskutionslektion på samhället och matten va inte heller så seriös. Igår fick jag resultatet på mitt matteprov vilket var g+. Idag fick jag reda på att jag hade misförstått hela systemet och istället hade ett starkt vg, kändes skönt. Sista lektionen bestod av att vi skulle se en film med spanskan som handlade om en snygg kille och hans kompis, som åkte runt med en motorcykel i sydamerika. Va inte så insatt men whatever. Vad jag mer gjort idag är tränat, pluggat och så datornördat en aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0