för sent för edelweiss

vaknade helt utmattad efter en ganska dålig natts sömn men jag tror tröttheten försvann i duschen för sen har jag varit ganska pigg. Hade lektioner från 9.40 - 11.50 eller något sånt. Sen drog vi och käkade och sen samlades vi i aulan för att få en massa info om våran skidresa. 350 pers åker iväg i sju olika bussar till Idre i fyra dagar utan lärare, dock finns det 10 vakter som ska hålla koll. Det finns två 17-manna stugor, en 12-manna resten 6-manna stugor. Jag säger bara, fan va det kommer bli NICE. Nu är jag sjukt taggad och jag hoppas verkligen att jag får plats, det är ju tydligen först till kvarn när det gäller vem som ska få följa med. Samori kanske fixar in mig i nrif dvs idrottsklubben och det skulle kanske kunna ge mig lite fördel till en bra stuga.. Nu ska jag brygga mig en kopp kaffe och göra engelskan tills imorgon.

   
röda läppar idag                     söta annika

my view från klassrummet. höst höst höst

Kommentarer
Postat av: julia

sv: haha okej, men där var det likt iaf (a) =)

2008-10-09 @ 17:24:36
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0