hallojsan där ute i stora vida världen!

Igår åkte jag till stan med fiffi för att köpa present till connie och för att köpa en halsduk. Efter det åkte jag hem för att plugga en dryg timme, sen åkte jag iväg till tyresö på obligatorisk släktmiddag. Va inte så himla kul men aja. Drog direkt till fiffi efter och vi skulle helt enkelt på fest i alvik hos almas kompis stina. Så vi mötte upp braxen och inti på vägen dit. Det va ganska nice faktiskt, mest en massa norra människor men lite andra också. Kom hem ganska sent och eftersom man skulle upp strax efter åtta i morse så är jag helt slut nu.

Idag har jag spelat tidig match mot tyresö som vi vann med 10 mål. Och det var så jävla skönt för matcherna mot tyresö är största hat-matcherna. Efter matchen åkte jag till fiffi och vi åkte tillsammans in till stan för att träffa connie! Hon kom hit idag och vi var inte sena med att komma dit. Det var så himla kul att se henne igen, det var nästan 3 månader sen sist och mycket har förändrats sen dess. Fiffi och jag gav henne ett egengjort armband och en navelpiercing, hon verkade ganska nöjd med det. Så jag va med dom två prickarna sen kom även sophie förbi en stund, trevligt. Sen letade jag mig hemåt och nu har jag väl pluggat i ungefär en och en halv timme.

Puss


Kommentarer
Postat av: felicia

hahaha i en "dryg" timme elle en dryg timme? hahahah kirri

2008-10-19 @ 21:51:26
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/
Postat av: ellen

haha! stina i min klass måste det ju vara!

2008-10-20 @ 23:05:50
URL: http://egotospare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0