höstkväll

Vart i skolan idag och uthärdade tre lektioner utan några större problem. Vi hade naturkunskap sista lektionen och jag har kommit på att hela min klass siktar på mvg, eftersom kursen är den enda vi har som slutar vid jul. Jag borde också sikta efter att få mvg men då tänker jag såhär: jag har aldrig i hela mitt liv fått mvg på något inom no, varför skulle jag få det nu? Efter denna lilla tankegång drog jag, bea, annika och yunna till Noco för att dra en fika. Sen slutade fiffi så jag åkte hem till mig med henne och fikade igen. Sen tog vi oss en redig promenad fram och tillbaka till svenmyra, inte helt fel. Sen har jag även hunnit med att laga mat och dessutom nästan pajat spisen (jag, inudktionshäll och överkokning blev inte en bra kombination) och nu här det bestämts att jag och fiffi ska dra till sophie för att möta henne, stina och sassa. Ska bli kul att se dom små liven igen, blir ju allt för sällan nu för tiden.

 



Kommentarer
Postat av: fiffi

asså jag ser ut som en flintskallig köttbulle sara. Varfir? :(

2008-10-11 @ 01:13:34
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0