inte min dag idag

Hade en helvetesjävladålig start på morgonen. Jag började med att försova mig en timme och sen kom jag på att jag började 25 minuter tidigare än vad jag trott. Alltså så försov jag mig en timme och 25 min. Efter att jag slängde ihop alla mina grejer och åt en halvdan frukost kastade jag mig på tunnelbanan. Men när jag kommer till Naturkunskapen är ingen där. Jag kollar schemat och märker att vi inte alls hade naturkunskap utan svenska. Så då fick jag leta reda på det andra klassrummet och så är ingen där heller. Då kom jag på att jag inte all började kvart över utan tjugo i. Så efter all stress kom jag 25 minuter för tidigt.

Har varit allmänt sur och tvär hela dagen precis som många andra. Det som lyste upp min dag en aning var att jag fick åka till ikea med mamma för att kolla ut min efterlängtade säng. En feting. När jag valt ut en säng och när mamma och jag letat oss hem berättar pappa att jag antagligen inte kommer få in sängen. Den kommer fasna i trappan. Jag sörjer, fy tusan. Så nu ska jag antagligen få välja en mindre eller två st 80 sängar. Jag orkar inte, buhu. Nu ska jag pluggga, dricka te och sura. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0