its raining cats and dogs

Nu när det är lov tänker man att man ska ha extra mycket tid för att göra småsaker, typ blogga. Men icke, jag halkar efter känner jag. Jag har hunnit med en hel del sen jag skrev här sist så det är nog läge för en liten sammanfattning. Jag sov hos sassa och vi gick upp tidigt utav bara helvete för att möta emma, men det var det värt. Vi satt på ett café i ungefär en timme innan affärerna öppnade. Efter en liten shoppingrunda åkte vi till sophies kompis frida och där satt vi och tjocka scones och te. På kvällen sov vi över hos sophie och jag var helt slut så det va bra att vi inte gjorde något speciellt. Igår kom annika, inti och pierre hem till mig och vi bakade fattiga riddare och kollade på en skitdålig film. På kvällen drog jag och alma till inti och vi sov där. Kollade på både två filmer på kvällen och en film i morse. Idag hann jag även med en runda på stan och sen va det såklart träning också. Vi skulle egentligen springa intervaller utomhus men som alla stockholmare vet så va det ganska pissigt väder ute, så vi hade styrka inomhus istället. Just nu är jag helt deprimerad med tanke på att det är så jävla mörkt utomhus! Fy fabian, fiffi och jag snackade om det och idag är det drygt 4 månader tills det är såhär "ljust" ute igen. burr. Dessutom så tror man att det ska snöa imorgon. Dubbelburr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0