jag har tråkigt och jag orkar inte skriva

10:53pm
Felicia
vad ska man med honom till egentligen!!?!?!?
HAN BA TAR ANDRAS KLOSSAR OCH FÖRSTÖR SANDSLOTTEN hoppas hans mamma kommer o hämtar han snart, eller vad säger du tjorven?

10:53pm
Sara
haha kapplastavar faktiskt men okej då

10:53pm
Felicia
jaaa men de börja ju faktiskt med domenonbrickor så de så lr nåt hihihihi

10:54pm
Sara
inte då, om jag inte missminner mig så va det nog plockepinn stickor

10:54pm
Felicia
hahahahaha EH NEI!
tänker du med blöjjan eller!?!??!
de va ju hopprep din stolle och en tutch av rockring.. så de så

10:56pm
Sara
och napp!

10:56pm
Felicia
och lite välling ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH FATTAT ATT GE SITT BARN VÄLLIING DE ÄR FAN KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ

10:56pm
Sara
och en snuttefilt!

10:56pm
Felicia
fattaa <3<3 :):)
cant waait

10:57pm
Sara
aaaw :D:D <3<3

10:57pm
Felicia
aaaa och en liten liten liten nalle OCH KLÄÄÄÄÄÄÄÄÄDERNA OCH bilbarnstolen

10:57pm
Sara
ja typ som man kan hålla i en liten liten hand

10:58pm
Felicia
jaaaaaaaaaaaaaaa fyyyyfffffaaaaaaaan jag får tårar i ögonen

10:58pm
Sara
hahahahah fiffi har gått igång :D:D

10:58pm
Felicia
tänk på TÅRNA!
jaaa nufan! är uppe i varv tänk när den säger mamma första gången och babyskratt
och asså jag älsar på nått sätt att den är beroende av sina föräldrar. asså känner sig trygg och skit :):) fyfan jag ska ha 40 barn! MINST
hahahha saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiikens mormors gynekolog

Kommentarer
Postat av: fiffi

vad förargligt att du publicerade den konversationen din lilla ligist



puss iaf :)

2008-10-02 @ 22:21:53
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0