måndag

Vi skulle lämna in en svenska inlämmning idag och eftersom den inte riktigt var jättebra skulle jag åka hem för att finslipa lite grejer på våran håltimme. Det var helt onödigt för när jag kom tillbaka till skolan fick jag reda på att man kunde lämna in den imorgon, men skitsamma och till saken. När jag skulle äta min mycket lyxiga lunch med nudlar så finner jag en stor hög med nudlar. Hela 12 paket hittade jag i en något för fylld kökslåda vilket verkar helt onödigt. Men sådana är mina föräldrar, de inser liksom att ingen kanske vill ha nudlar. Och i stället för att sluta köpa nudlar efter en hög med 5 så fortsätter dom köpa tills man är tvungen att typ tvångsäta. Haha fyfabian. Nudlar som inte ens är gott.
 
Idag är det som bekant måndag och jag försöker klura ut något kul att göra. Antingen blir det väl att kika på någon sjysst film eller någon serie. Who knows liksom.

bild från i vintras. stina, max och jag

Kommentarer
Postat av: sophie

åhh sara donera till mig jag har vart suhen på nudlar hela långa dagen :D:D <3

2008-10-06 @ 19:04:07
Postat av: sara

sv: haha kom hit och baxa vetja XD

2008-10-07 @ 16:31:17
URL: http://ochsaras.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kommer när du minst anar det! ;)

2008-10-07 @ 20:19:14
Postat av: sanna

mina sötnosar!

2008-10-14 @ 22:02:40
Postat av: sara

sv: tack sanna, du med världens sötaste hund!

2008-10-15 @ 08:18:54
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0