matteprov

pallarade mig till skolan kvart i 10 för att genomlida en ganska ovesäntlig samhällskunskapslektion som mest gick ut på att låna en bok från biblioteket och snacka. Efter lektionen drog jag till Noco där felicia snällt satt och väntade. Efter en god keso-och avokadosallad drog vi vidare till åhlens där jag hittade en fin väst. Efter det drog vi vidare förbi stadsmissionen och hennes skola. Den va så jävla liten om man jämför med Norra, asså shit. Men jag kan tänka mig att det blir lite gulligt ifall man lär känna många där och så. Efter håltimmen hade jag svenska, historia och till sist matterpov. Alla samare hade provet samtidigt och det gick nog ganska bra. Hade inte pluggat för jag tänkte att jag hade baskunskaperna som behövdes, nu är det bara upp till bevis och se om det stämde. Slutade senare än vanlig och eftersom jag glömde att ta med mig träningskläder till träningen så fick jag hoppa över den, lite dumt kanske. Nu ska jag äta middag, trevlig kväll allihopa!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0