söndagsstuk på lördagen

igårkväll gick jag och fiffi som sagt hem till sophie för att träffa tjejerna igen. Kom på att det var evigheter sen vi sågs allihopa sist. Felix, christoffer och jonta kom förbi en stund precis innan vi skulle dra, kul att träffa dom också. Idag har jag inte gjort så mycket mer än spelat handboll, vann med 21-17 efter en pimsamt dålig förstahalvlek. Restren av dagen har jag bara tagit det lugnt pluggat lite och dylikt, riktig söndags känsla på denna lördag. Ikväll ska jag träffa yunna, annika och alma men vad som ska göras har jag ingen aning om, får se helt enkelt. Nu ska jag laga mat, fick välja på det och städa badrummet så valet var ganska enkelt om vi säger så. Ska försöka att inte skära av några fingrar medan jag sneglar på handbollen, hammarby mot nåt slovenskt lag.

ha en trevlig lördagskväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0