trötter

dagen började med att vi skulle skriva en filmrecenssion på filmen vi såg igår på spanskan och tja, jag kollade inte alls på filmen så min blev ganska lame om jag ska vara ärlig. efter det hade vi tråkig engelska och som sista lektion hade vi naturkunskap och prov. det gick fan bra, vg tror jag i alla fall på. Nu har jag vart hemma i några timmar och meningen var att jag skulle plugga en hel massa geografi men nej så blidde det inte riktigt, har istället roat mig med facebook och att ladda ner lite random musik och sådär. I kväll ska jag nog bara träffa fiffi för en chillkväll med godis framför idol, var ett tag sen sist.  Nu ska jaag försöka ta tag i mitt inte allt för stora liv och plugga, får se hur bra det går med den saken helt enkelt.


tänkte att jag skulle bjuda på en liten verklighetsbaserad bild där jag verkligen ser trött ut på. är helt slutkörd på grund av plugg och träningar. Här är då jag i mitt klassrum, mycket intressant I KNOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0