klämd sena

rubriken är bara ett klagomål på den otroligt irriterande smärta jag har i mitt finger, handbollsskada nivet.
fan va tiden passar på att gå fort, det beror bara på att det är lov, jag svär! I fredags hade vi tjejer en liten förväl-middag för att hedra connie som skulle gitta tillbaka till england där hon bor nu för tiden. I lördags hade kungsten sin inspark men eftersom det hade vart inbrott i huset dan innan, så fick alla helt enkelt festa utomhus. Jag utklädd till hippie utomhus i kyla va till en början hemskt men sen ganska najs. Hade tidig match dagen efter och vann den med 12 bollar efter en dålig och framförallt tråkig match. Sen åkte jag förbi fiffi en stund och så på eftermiddagen kom inti och vi bakade tårta. Men han sög såklart på att baka och ville allra helst kritisera varenda låt på min dator. På kvällen drog jag hem till sassa, med sophie och fiffi. Vi svulla jättedyr glass framför sex and the city och sen drog vi förbi felix där även emil va. Vi spelade rock band och jag sög rätt ordentligt. Idag har jag varit funktionär och tjänar 135kr/h så nu är man lite drygt 800 kr rikare. Ganska nice med tanke på att det jag gjorde var att döma 4min matcher och dela upp barn i olika lag. Och så fick jag snacka rätt mycket med hammarbys målvakt Micke Åström och jag va bara tvungen att kirra en autograf också ;)

ikväll ska jag träffa sassa och antagligen sova över hos henne. Vi ska upp tidigt imorgon för att hämta emma som vi träffade på språkresan. Sjukt bra lov hittills, vill ha det såhär ett tag nu. 


tänkte låta er avnjuta en film om matt och en liten mysig tillsammans i en mysig kompination. enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0