phone

Skulle orientera idag så vi skulle träffas vid lill-jansskogen vid halv 1. Jag drog in till Yunna där även Alma och Annika befann sig. Vi åt pannkakor som frukost och laddade mentalt inför det stora loppet. Så vi letade oss till skogen och jag och Yunna sprang tillsammans. Det gick ju helt okej, tog alla kontroller under en timme. Yunna fick någon form av vatten-och sockerbrist så vi stannade och frågade om vi kunde få lite vatten. Då bjöd dom på både sockerbitar, saft och bullar, haha. Jag skyller vårat resultat på inti som störde min uppladdning genom en knuff i ryggen. Allt är hans fel! Efter skolan har jag pluggat och vart inne lite på datan, träningen blev inställd så det var ganska skönt. Nu ska jag pilla lite med min nygamla mobil, ja den där lila jag hade i hela tre veckor är back in business so to say. Jag ska nog även ägna en liten omtanke åt mitt spanskaprov imorgon också, hoppas det går bra.


haha det var en lapp på den där det stod:
Jag <3 återföreningar
Det är underbart att vara hemma igen.
Jag har saknat dig! :)


Liiite smågulligt sådär. Puss och godkväll

Kommentarer
Postat av: Undra vem?

Tönt

2008-10-02 @ 21:21:38
Postat av: sara

din mamma är tönt

2008-10-02 @ 21:50:52
URL: http://ochsaras.blogg.se/
Postat av: Snygg men anonym

K!

2008-10-02 @ 21:52:54
Postat av: sara

om du är så jävla snygg borde du inte va anonym (;

2008-10-03 @ 07:24:47
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0