andra avenyn

väcktes av pappa runt 8 tiden för jag skulle ju iväg på en sjukt tidig divition 2 lags match. taggat till max var man ju inte direkt. Vi vann i alla fall enkelt med 13 mål eller nåt sånt. Sen åkte jag hem och festade lite med min släkt genom kaffedrickande, tårtätande och presentöppnande. Fick faktiskt fyra presenter själv även fast det inte va jag som fyllde år, hade tydligen inte fått presenter från släkten och sånna överraskningar är inte nåt man tackar nej till. I övrigt har jag träffat fiffi och vi åkte förbi gullmars för ett besök på solariumet, behövdes om man säger så. Har spelat in andra avenyn så det ska jag glo på nu, im so excited.


 dv
inti och jag gjorde ett facebookteam idag. vi som
använder facebookchatten och lackar sönder heter det.
det här ska vara bilden och jag vill att du ska gå med.
deal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0