blöggpålägg

kom precis hem efter att ha letat efter fiona, gick ju inte så värst bra. förutom att ränna runt efter katter har jag även gjort ett eget omslag till mitt block, blev ett litet kollage. femman funkade inte vilket var jääävligt störande, så istället för att glo på kristallen fick jag helt enkelt göra mig ett kollage. fixade även med två plastfickor att lägga alla papper man får i. jag har bestämt mig för att bli den lite mer ordningsamma sara, men jag får nog vänta tills imorgon eftersom jag tappat bort laxan tills imorgon. så så får det bli, jag ska bli ordningen själv imorgon. nu kan jag leva ut mitt liv som slarvig.






Kommentarer
Postat av: felicia

riktigt raffigt kollage sara! :)

2008-09-10 @ 21:42:37
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0