chinos


Gick i skolan mellan 10.05 och 12.20 så och som ni kanske förstår så flög dessa minuter iväg. Efter skolan drog jag och Annika, Yunna, Alma, Isabella, Frans, Cecilia, Anton och Karin till stan. Vi lallade runt lite på stan och gjorde ett stort stop på carlings. Cecilia kollade på en skinnjacka och vi andra valde ut diverse kläder till pojkarna, haha lite underhållande var det. Blev mycket skogshuggar-rutiga kläder. Efter det droppade nästan alla av och jag, bella, yunna och annika gick vidare. på gina tricot hittade jag ett par beiga chinos för 299 riksdaler. så nu är jag pank fast har ett par snygga brallor istället. 


ont i halsen idag så för min del ska jag bara sitta hemma och ta det lugnt i sällskap med en dator och en stor halsduk. Snackade med fiffi precis och hon ska försöka knöla sig in i min klass nu igen. Det var tydligen så att Pierre svek oss och istället börjat på Brommas gymnasium. Synd, men nu håller jag tummarna för min lilla vän.

Imorgon är det fredag och då går jag i skolan mellan tjugo i nio och tio över två. På kvällen kanske jag ska se moneybrother med Fiffi och Sophie, får se hur det blir. Ha det bra gottfolk!

Kommentarer
Postat av: fiffi

haha knöla in fiffi? lät jobbigt, typ som en sovsäck.. skitsnygga chinos btw kompiiiis :D<3

2008-09-11 @ 18:29:14
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0