friends

Friendsdag idag så det var lite allt ifrån föreläsningar till diskutioner i klassen. Snackade en del om det var okej med grupperingar i en klass och om man ska få skratta i klassrummet. Dessa två saker är självklara för mig men en del håller tydligen inte med. Att vara närmare vänner med vissa men fortfarande kunna prata med andra verkar tydligen vara fel. Nåväl, jag pallar inte inte vara med dom jag vill umgås med. Efter 3 ganska snabba timmar drog jag och nåra iväg till stan. Blev en väska, en sport bh, ett par örhängen och ett par stövlar. Stövlarna skulle jag köpt redan förra året men precis när jag bestämt mig för dom så var dom slut i hela stockholm. nu ska jag kila, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0