hej hej hallå

Gårdagskvällen var mysig. Vi drog ihop ett gäng från klassen plus någon från sam-kultur och några av frans kompisar, det var nice. Vi satt där och käkade chips och klagade på bloninbella som var med i extra extra. När Bella, Frans och Alma lämnade oss för någon fest i mälarhöjden så stannade vi andra kvar och fortsatte att chilla. Pojkarna visade sin egengjorda låt och dom gjorde en live-spelning med både piano, sång, trummor och gitarr, inte illa.

Skulle gått upp tidigare än tidigast men på något sätt blev det så att jag vaknade kvart i 12. Det jag ska hinna göra idag är att plugga, städa mitt rum och umgås med felicia och sophie. Det är en utmaning det. Nu ska jag kila iväg och göra frukost sen är det städning som gäller. Hoppas ni kommer ha det roligare än mig de närmaste timmarna. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0