hola amigos


Hade bara en lektion idag, de två andra lektionerna utgick eftersom vi skulle hem och plugga istället. Kom hem runt 1 och försökte sova litegrann eftersom jag typ inte sov något inatt, men det gick ju inte så bra. Så jag pluggade lite istället och sen åkte jag tillbaka in till stan igen för att fika med Julia, har inte sett henne på evigheter så det var skoj att prata av sig lite. Har sett klart på Batman nu och pluggat lite spanska som ni som är riktigt smarta kanske redan listat ut (rubriken) och nu tänkte jag uppdatera mig lite på internet sen ska jag sova fan. Haha såg precis Yunna i atfonbladet, sånt händer ju inte varje dag om man säger så, hon var lika snygg som vanligt.



här har ni snyggingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0