kör

det svider i hela min mun för jag råkade lägga en vitlöksbit mitt på min tunga. ajaj, och det smakade inte det minsta gott. om någon undrar varför jag inte är och tränar så beror det på att jag återigen har ont i halsen. inte så upppiggande i detta septembermörker men sånt är livet. vad jag istälelt ska ägna mig åt denna tisdagskväll är något i stil  med att leta reda på en extremideologi till samhällskunskapen, kolla på top model och snacka med fiffi i telefon.

idag gick jag på min första kör a lektion och jag lutar åt att fortsätta med det. 50 poängskurs och vi sjunger abba-låter. ful-victor sjöng högs av alla, sliskig typ detdär, med foundation på såklart. puss på er

Kommentarer
Postat av: julia

sv: hahahah ;'d

2008-09-09 @ 19:04:55
URL: http://juliagoes.blogg.se/
Postat av: sara

haha, ja!

men som matilda sa; lika barn leka bäst! haha

antar att jag får acceptera att de förföljer mig.



haha, jag tänker inte betala den där nollningen, det suger ju kuk! :) får väl bli anfallen av döden i värsta fall :O

puss

2008-09-09 @ 19:20:08
URL: http://giddyup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0