presentjakt

Inte uppdaterat på över 24 timmar, vad hände egentligen? Igår gick jag i skolan till tio över två och därefter träffade jag Ellen och Fiffi över en fika på café 60. Efter det åkte jag hem och käkade sen drog jag till Yunnas kyrka. För första gången i mitt liv va jag frivilligt i en kyrka och det va ganska nice. Träffa sjyssta människor och lekte lite lekar och så hade vi andakt eller nåt sånt. Ballt vare, och jag bad för connie haha. Saknade henne lite extra där så när det va min tur att säga något sa jag att jag saknade min vän som flyttat. Efter det va vi med lite folk sen drog vi hem till Yunna och sov.

Idag har jag gått med Yunna lite i stan på jakt efter en present till min bror som fyller 20 år imorgon. Skulle hitta en kofta vilket jag också gjorde (från mamma och pappa) och bokstaven A i guld från mig. Sen kom även fiffi in och vi tre gick runt i lite affärer och fika och sånt. Sen åkte jag och fiffi till ringen och nu är jag hemma. Ska sluta chatta och blogga och allt för jag måste läsa min engelskabok. Hata. Ikväll ska jag träffa fiffi och stina i think. Kanske drar med dom till Vayu, om dom ahr riktigt tur.

Puss

Kommentarer
Postat av: connie

haha,va gulligt! och i kyrkan också, välkommen till min värld liksom. ska be en liten bön för dig också nästa gång i kyrkan, vilket blir imorn typ. <3

2008-09-20 @ 19:39:40
Postat av: sara

sv: jag vet, är ganska gullig. haha ellerhur, nu vet jag hur du känner dig. gör du det så gör du min dag :) <3

2008-09-21 @ 20:40:47
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0