tjolahopp

Idag har jag varit med min ljuva klass på i Ågesta på brandövningsanläggningen som ligger där. När vi kom dig drog vi en fika för att sedan klä på oss brandmankläder. Hela rubbet, hängselbyxor, lång jacka och så stövlar med stålhettsstövlar. Med dessa på sig drog vi iväg och gjorde diverse samarbetsövningar. Det var skoj, en väldans massa styrka och hjärngymnastik men det är ju nice ändå. Sen så käkade vi ju också sjukt god mat och så hade vi en match mot killarna i fotboll. Dagen blev lyckad, skoj att inte bara hänga i skolan liksom.

Efter skolan hade jag stora planer på att ta kort på möbler från mitt rum och lägga upp på blocket. Men icke, mindre än en timme hade jag på mig innan jag drog iväg på träning. Det gick faktiskt ganska bra idag, vart sjuk ett tag men nu är jag back on track igen. Nu ska jag kolla på idol och sen top model och så kanske lite batman också. *Håller tummarna* haha PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0