torsdag

Ååh är så himla stressad, har hur mycket som helst att tänka på. Spanska tills imorgon och naturkunskapsredovisnig. Dessutom har jag precis fått reda på att jag inte ska spela seriematch på lördag. Mitt lag ska nämligen spela junior-sm eftersom våra juniorer dragit sig ut. Om vi struntar i det får inte vi spela sm nästa år, inte så himla kul. Så nästan hela lördagen ska jag vara i Eskilstuna, not that fun. Imorgon är det fredag och det känns seriöst som att veckorna bara rinner iväg. Juste, träffade precis Fiffi, hon var påväg hem från Sassa som fuller år idag, grattis på henne. Snackade lite snabbt sen va hon tvungen att dra. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa spanska. Fy

Kommentarer
Postat av: connie

va glad att du inte har naturkunskap in english hun, for det ar inte sa jakla enkelt I can tell.

miss u, x

2008-09-26 @ 16:36:49
Postat av: julia

ojojoj. stackars lilla sara =( men hörru. vad gör du nästa helg? är ensam hemma så funderar på om vi ska ha middagen då. puss

2008-09-28 @ 14:15:39
URL: http://juliagoes.blogg.se/
Postat av: julia

sv: jaha men ååååååååh. hela helgen eller?<3

2008-09-28 @ 16:07:51
URL: http://juliagoes.blogg.se/
Postat av: sara

sv: aa connie, det är tur. fattar inte ens naturkunskap på svenska så jag hade fan vart helt grillad på engelska liksom. saknar dig <3

2008-09-28 @ 22:32:03
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0