hejhej

Idag har jag hunnit med att gå i skolan, shoppat och tränat. Och inte nog med det så drog jag till fiffi och kollade på Idol, mångsysslare eller vad? Skolan rann förbi fort som tusan, hade sovmorgon och så vips så var det lunch, vilket innebar lite shopping. Annika, Yunna, Alma, Azra och jag tog en liten tripp och jag hittade faktiskt någonting att ha på mig till insparken imorgon. Bilder från den och allt där till kommer nog inom några dagar så det är bara att vänta. Efter någon form av mentorstid så hade vi svenska och det va fanimej det segaste jag vart med om. Det tog en halvtimme innan vi ens valt vem som skulle vara sekreterare, ordförande och justerare. Äsch, orkar inte prata mer om det. Sista lektionen sluta kl 16 och då var det bara hem och byta om till träningskläder. Juste, precis när jag skulle dra från Fiffi ringer Connie som började skolan igår. OMG säger jag bara, fyfan! Lät som hon bott där i flera månader så mycket som hade hänt och så många intryck hon hade fått. 

ååh gud vad jag vill att dygnet ska ha fler timmar, för jag inte hinner allt jag vill göra. Klockan är halv 11 och jag har hundra saker att göra. pusshejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0