skolfoto

idag så var dagen. the real fucking skolfoto skulle plåtas idag. alltså så ska hela skolan få ett intryck om vem man är, vad man har för stil och även vad man har för personlighet. på ett svartvitt foto, inte helt enkelt. jag valde i alla fall turkosa strumpbyxor, en svart klänning, guldiga bamboo och vita converse. fick sitta ner för första gången i mitt liv! jag och annika bland killarna, härliga tider det. hoppas jag fick till en min som hela skolan smälter för då, haha. och imorgon är det dags igen med porträttfoto.

Kommentarer
Postat av: Millan

Hoppas du blev fin då gumman - vilket jag säkert tror att du blev :)<333

Vi hade också skolfoto idag, men jag var sjuk :( så jag missade mitt första skolfoto på mina 10 skolår. Lite trist :/

2008-09-15 @ 18:41:15
URL: http://olenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0