godnatt




Igår tog jag denna fagra bild i ett hopp på att det fanns en gnutta sommar kvar. men vart man än tittar nu finns det röda blad på träden, ack och ve. Idag har jag varit i skolan hela dagen lång. Var jättestressad till träningen och kom knappt innanför dörren förrens jag skulle skulle dra hemifrån. Träningen var ganska kul, hade en målvaktstränare där som skulle finslipa tekniken och med finslipa betydde det typ ändra på hela mitt spelsätt. Sen sträckte jag röven och då var det inte lika kul längre. Efter det åkte jag hem och la mig i ett långt bad för att sedan se på ett avsnitt av Prison Break. Sa precis godnatt och hejdå till mamma för "mamma och dom" åker till öland imorgon. Hela huset till mitt och brorsans förfogande hela helgen, inte så himla dåligt. Nu ska jag bädda ner mig i min säng och läsa naturkunskap. Någon som är avundsjuk? aa, tänkte väl det.




jag saknar dig gumman, bara fem veckor kvar nu


Kommentarer
Postat av: felicia

fan va bitchigt att inte dela med sig av naturkunskapen asså!! höh soet bild på mina bäbisar btw :)<3 Godnatt plutt

2008-09-24 @ 22:50:34
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/
Postat av: connie

hahahahaha, horrible pic huh. x

2008-09-26 @ 16:08:41
Postat av: sara

äh lägg av va <3

2008-09-28 @ 22:31:12
URL: http://ochsaras.blogg.se/
Postat av: Jannica

du är så otroligt söt Sara :) <3

2008-10-08 @ 22:19:33
Postat av: sara

tack jannika? :)<3

2008-10-09 @ 14:45:14
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0