moneybrother, ringen och plugg

haha glömde berätta en sak igår. jag ville verkligen ha ett par örhängen på mig som har vart trasiga i evigheter och jag bad pappa limma dom. Limmet skulle stelna efter drygt 5 minuter och efter 40 minuter sätter jag på mig dom, då var limmet fortfarande inte riktigt torkat. Sen när jag försökte få av mig det satt det fast! Ett örhänge limmat med superlim satt fast i mitt öra! För en sekund eller två trodde jag seriöst att det skulle sitta där tills jag blev typ 100 år, vilket inte hade gjort så himla mycket eftersom dom är så snygga, men sen så kom min räddare Julia och drog bort dom. Kändes som hela örat följde med men jag kan försäkra känsliga lyssnare för att örat satt där det skulle.

Igårkväll åkte jag, Sophie och Felicia in för att se Moneybrother. Lite försenade som vanligt, men om vi inte hade varit försenade hade vi inte heller sett Klockar och Wolbe. Ni läste rätt, dom och en till snubbe träffade vi på grönalundsfärgan och precis som oss skulle dom på Moneybrother, lite komiskt var det. Konserten va bra, så jävla bra live att det inte finns. Dock så kom vi när konserten hade börjat och så höll det inte på så länge så det var ju lite tråkigt. Idag har fiffi som sov över här åkt hem och jag åkte ensam iväg till ringen. Det förvånade mig rehjält att ringen var så bra, har inte varit där sedan jag typ var 8 år men ska nog åka dit lite oftare nu. Hittade i alla fall ett par örhängen, en halsduk, en klänning och ett par strumpbyxor så nu är jag nöjd.

Nu ska jag göra lite nytta till denna värld och faktiskt plugga. Har inte pluggat på år och dag och känner att jag borde bli lite mer seriös vad det gäller skola. Så hejdå blogen och hej geografi och historia. yo yippie yey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0