weekend

Fick precis ett hat-sms från fiffi där hon klagade på dålig uppdatering, så jag ska slå ett slag för utvecklingen och skriva ett. En kort resume om vad jag gjorde i fredags va läxor, skola, chillkväll med annika och fiffi. Igår spelade jag som sagt junior sm helt oförberett och det gick bra. Vann en och förlorade en så vi gick vidare till steg 3, dvs bland dom 40 bästa lagen bland 90-91or, inte lite coolt. Kom hem typ halv elva då jag mötte fiffi och stina, vi åkte in till yunnas restaurang där vi träffade henne, annika och alma också. Sen drog vi hem till vayu där lite folk va. Sen bar det av hem, både bussen och tvärbanan hade slutat gå så vi fick vänta 23 minuter på våran jävla tunnelbana. Men men, hem kom vi ju tillsist. Idag har jag, stina och fiffi suttit och kollat på en massa youtube-klipp. Kom precis på att jag måste plugga en jävla massa för nästa helg bär det av till Dalarna för att spela flick-SM. Taggad till hundra, men inte på plugg tyvärr. Men man kan ju inte vara taggad på allt man gör, så därför ska jag faktiskt plugga nu. Lusten för att plugga höjs litegrann med tanken på andra avenyn ikväll.

Kommentarer
Postat av: julia

men bajs. aja vi får väl se om vi har den ändå eller om vi skiter i det. för stina och sassa har inspark en dag & millan har en sak någon dag. om dom inte är samma dag så skiter vi i det iallafall så. men vi får fan ses snart ju! vad gör du i veckan? =)

2008-09-28 @ 16:24:11
URL: http://juliagoes.blogg.se/
Postat av: erika

sko rea i min blogg kolla in och fynda !

2008-09-28 @ 20:20:31
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: julia

sv: ja en fika skulle sitta fint. imorgon slutar jag 16.20 så vet inte. bajs sent :( haha hur ser ditt schema ut då? ;)

2008-09-28 @ 20:22:50
URL: http://juliagoes.blogg.se/
Postat av: julia

sv: okej najsnajs. men vart då?:)

2008-09-28 @ 22:14:42
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0