flintasten

Blivit lite snålt med uppdatering så tänkte berätta lite om vad jag har hållt hus. I lördags var det ju så otoligt fint väder ute så efter att jag tyvärr åkt ut i slutspelet letade jag mig in till rålis för att tänka på annat. Blev en väldigt mysig stund där i solen och tror jag blev lite brun också. Efter det åkte jag och alma in till globen och började köa. Tyvärr stod vi i fel kö först så istället för att så nästan längs fram hamnade vi ungefär 50 meter bak. Men så duktiga som vi är klämde vi oss fram och hamnade ungefär precis i mitten och ungefär 1,5 meter från scenen. Konserten var jättebra och det var sjukt med drag. Man blev så jävla glad och svettig att det inte var nådigt, och de dumma vakterna dräkte mig i vatten så min mobil pajade. Igår söndag blev det bara en chilldag, var bortbjudna på fika och på kvällen gick jag en lång promenad med stina och fiffi. Idag har jag bara haft en fjuttig mattelektion sen hoppade vi över so-lektionen för att se fejden på södra. Idag va det tre olika moment; dans, musik och teater. Vi var sjukt bra i både musik och dans men med en orättvis jury kom vi bara trea, trea och fyra i grenarna. Usch, nu ligger vi sist och lär förlora hela skiten, KUL!

Tänkte på en sak när jag gick hem. Jag gick precis bakom en man med flint som han förjäver försökt att täcka över med lite fjun. Jag förstår ärligt inte grejen! Om man har flint låter man den antingen synas eller så gör man hårinplantat. Man lägger fan inte nåra äckliga strån på skallen som inte ens täcker flinten. usch fy, så till alla gamla gubbar som har flint och läser min blogg: sluta med detta. NUNUNU!


Kommentarer
Postat av: Börje 57

ok. tack för upplysningen

2009-04-28 @ 14:44:45
Postat av: sara

varsågod börje!

2009-04-28 @ 22:23:34
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0