kall lasange och macka med päron

Har haft en otroligt slö vecka. Om jag inte har helt fel så har vi haft 2,05 min lektion på tre dagar. Kanske man inte ska klaga på om man säger så. Istället för att gått i skolan har jag roat mig med att vara ute i det fina vädret och solat, käkat glass och kollat på fotboll. Det enda som tynger mig just nu är en dum försylning med ont i halsen och sådana tråkigheter. Alltså ingen träning denna vecka och får istället se till att bli riktigt frisk. Men som en sån bra lagkamrat jag ändå är så åkte jag förbi träningen för att ge lite support, sedan bar det av hem till sophie med fiffi och stina. Sophie passade på att fylla 17 år idag och självklart firades det med kaffe och kladdkaka. Efter en trevlig stund där fick jag dra mig hemmåt och sätta mig framför min dansanalys. Lite drygt två och en halv timmes arbete och har en känsla av att den inte blev så himla bra, ajdå.. Nej nu kallar plikten, vi hörs va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0