operation dagsverke

Nationella engelska idag, gick väl helt okej. Efter det var det operation dagsverke och jag, alma och julia drev runt på söder med bössa i högsta hugg. När vi fått ihop pengarna vi skulle få, köpte vi med oss sallad och satte oss i solen vid gamla stan. När jag kom hem la jag mig även i en solstol i trädgården nån timme, sjukt bra väder vi har! Kvällen spenderades i huddinge med slutspel, vann med 11-27 tror jag. Imorgon är det upp tidigt i gryningen och inte ska vi glömma bort mando diao heller! Blir nog grymt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till vinsten :)

2009-04-25 @ 12:31:46
Postat av: sara

tack! :D

2009-04-27 @ 21:38:23
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0