påsklov

Cyklade (för första gången i år) precis hem från fiffi där jag just bevittnat den bedrövliga matchen mellan hammary-gefle. Finns inte särskilt mycket att glädjas över, kan istället vara skadeglad för att djurgården torskade med mer än ett mål, nämligen 6 bollar hihi. Tänkte dela med mig av lite bilder från påsklovet.

 
var i rålis med julia och fiffi i början av lovet...


på något café i gamla stan

rålis i fredags


rålis


påskfirande # 2 i skärgården

Min helg har vart bra. I fredags åkte jag, stina, sophie och fiffi till rålis och satt mitt i solen i någon timme sådär, übertrevligt. Sedan bar det av hemåt för en påskmiddag med släkten. Efter det mötte fiffi och jag upp connie och vi åkte hem till ida där det va lite folk. Igår vaknade vi upp hemma hos connie och träffade stina och sophie på café 60 och käkade brunch. På dagen igår var jag hos min morbror på hans sjötomt i skärgården vilket va himla mysigt. På kvällen gick jag och fiffi en sväng förbi tanto där massa folk var, sedan träffade vi connie en sista gång innan hon åkte tillbaka till regniga england.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0