gosh

Ibland kan jag fråga mig själv vilka människor jag egentligen umgås med. Trots att det kan vara svårt att tro så är somliga av mina vänners själar besatta av någon konstig demon som gör dom ytters fjantiga. Man kan tycka att alma är en väldigt cool och frän tjej men bakom denna fasad så finns det något helt annat. Likt ett litet flickebarn sitter hon som besatt och googlar på hästar och hundar. Och inte nog med detta så är det inte direkt att hon letar efter fina hundar utan hon ska ta de största och mest skräckingivande som går att hitta. Vars ögon som är blodiga och dregglar - dessa är tydligen "söta".
   Fiffi å sin sida framstår som en väldigt mogen person men detta är även det en förvrängd bild. Innerst inne fördrivder hon sin tid med att lyssna på "Alfons och Bulla" samt att analysera låttexter som "alla små humlor ska sova för nuu är det natt. och deras mammor och deras pappor för nu är det natt. sova ska också vareviga katt. kossor och kalvar i sina hagar alla små föl och alla små grisar. alla kaniner och alla små lamm nu ska dom sova för nu är dett natt" vilka hon tycker är väldigt vackra. Jag säger då det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0