Skärtorsdagen

Jag pallrade mig upp 20 över elva i morse och gick direkt ner i källaren för att träna. Cyklade lite och gjorde lite styrkeövningar, känns som att alma hade vart nöjd. Efter jag duschat och gjort i ordning mig träffade jag frans ett tag. Åkte till stan för han hade glömt en massa saker på urban outfitters som han skulle hämta. Blev en runda på stan och köpte köpte nagellacksborttagning, mobilhörlurar och solglasögon. Träffade även fiffi en snabbis för att sola.

Kollade precis schulmans blogg där han länkade till ett nyhetsinslag om en förlamad amerikansk fotbollsspelare som på sensationellt sätt lyckats röra armar och ben. Så ska klippet på honom visas. Men det är inte rätt klipp. Det är ett klipp på en annan, också invalid. Ganska passande. Men väldigt pinsamt.  


Ska avsluta med att säga att Connie varit på besök sedan i tisdags och det var väldigt kul att träffa sötnosen igen. Ska försöka umgås så mycket som möjligt med henne imorgon, trots att det är långfredagen vilket innebär firanden och sådant trams. Har inte alls haft några "påskkänslor" i år, men inte kan man undgå att smälta när det står en ensam liten påskgubbe med läppstift och kjol utanför ens dörr... 

/Sara

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0