jag säger tjena mittbena

Det har varit en väldigt slapp vecka. Inget plugg, långa sovmorgnar och idag hade vi friluftsdag. Efter några felåkningar så lyckades tillslut jag, alma och annika orientera oss till Östermalms ip, väl där åkte vi skridskor. Efter ungefär en kvart hade jag både tröttnat och väldigt ont i mina fötter. Jag och en massa andra drog till vår skola som serverade pannkakor (går inte att missa) sen kollade vi på volleybollturneringen som ägde rum. Efter det drog jag hem och sen åkte jag iväg på träning. Apropå handbollen så åkte vi ur flick-sm, vi gick vidare från gruppen men åkte ut i play-off matchen.

Just nu sitter jag här framför min dator i mittbena faktiskt. Det var x antal år sedan jag använde det och det ser ändå helt okej ut. Ska visa bild någon gång, när jag är modig...

Vill även passa på att gratulera Barbie som fyller 50 år!
Hoppas man ser lika pigg ut när man själv närmar sig 50.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0