pics

Åkte som sagt till ella, där även julia var. Kollade på en väldigt bra film vars namn jag glömt nu. Den handlade i alla fall om trafficking i Paris vilket var väldigt spännande och rörande.  Efter filmen åkte jag hem för att hjälpa pappa med maten och sen gjorde jag i ordning mig för att spela match. Det var Tumba som gällde och vi slog dom med 1 mål med slutresultat 14-15. Jag är väldigt nöjd, nu har vi bra förutsättningar att gå till a-slutspel i Annas cup. Jippie!
________________________________________________________________________

Har kollat igenom min bilddagbok lite och kommit fram till att det finns en hel del bilder där. En del väldigt fula, en del väldigt roliga och en del väldigt minnesvärda. Och då tycker jag  det inte är med all rätt att det är med all rätt att jag lägger upp några bilder här.




























sensommar 2007, trogen bajare

 


'























njuter av sommaren


bildkollage på mig och fiffi på öland.


... och så bilden jag tror att jag lovade Alma att visa. Jag i en park med en propellerkeps. Året var 2005 tror jag


hihihihihi

Kommentarer
Postat av: ellen

haha, vad är oddsen för detta? att jag la upp en bild i min blogg för någon dag sen som togs samma dag som den sista här? hehe. söta var vi när vi var små i alla fall!

2009-02-28 @ 02:52:36
URL: http://egotospare.blogspot.com
Postat av: sara

sv: haha oddsen är typ minimala! vi var söta när vi var små så man ska ju inte gömma sånna här läckerbitar.. eller?

2009-02-28 @ 11:48:58
URL: http://ochsaras.blogg.se/
Postat av: casandra

googla på propeller keps, försöker få reda på vart man får tag på dom .. misslyckas. Så, vart fick du tag på din =O

2009-10-30 @ 00:57:46
URL: http://kennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0