hellu

Idag har jag varit i skolan precis som alltid och det innebar lite läxförhör och debatt. Efter skolan slut fick jag skynda iväg på träning lite sådär lagom stressigt. Skolan och allt runt omkring har varit rätt så intensivt så jag har knappt tänkt på att det är lov nästa vecka! Galet skönt. Alla åker lite härvar, fjällen, egyten, thailand och england. Själv ska jag chilla här hemma i stockholm och är inte det minsta avunsjuk på alla andra.
__________________________________________________________________________

Just nu kollar på en dokumentär på tv3 som handlar om Juliana Wetmore, flickan som föddes utan ansikte. Jag vet att det gjorts tusentals liknande dokumentärer men jag fastnade lite extra för den här. Stackars lilla barn, hoppas hon får leva precis som ett vanligt barn om några år.

Nu ska jag dansa. work this out. Uppvisning imorgon. YEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0