fiffi har en annan

Idag var det alltså upp till bevis, vi dansade upp vår dans idag. Fick även halvt improvisera ihop någon form av presentation och efter det var det dansen som gällde. Var rätt nervös men det gick helt okej, jobbigt bara att läraren spelade in så att hon kan kolla igenom filmen hundra gånger och anmärka alla fel.

Efter dansen rusade jag iväg för att träffa stina, sassa, fiffi och sophie. Blev en keso- och avocadosallad på café 60 vilket vär himla trevligt. Efter det drog jag tillbaks till mattelektionen som innefattade någon form utav diagnos, rätt klurigt faktiskt. Efter det var jag på elevkårens årsmöte men hann inte se det roligaste, när den nya kåren valdes. Rykterna går att yunna blev styvmamma (väldigt nära lillismamma) Så grattis på dig vännen!

Jag mötte i alla fall upp fiffi lite senare och nu har vi varit hemma hos mig och bara tagit det lugnt. Flickebarnet åker till thailand imorgon och man ska inte sticka under stolen med att jag kommer sakna henne.


luff bild från hälsingland. ha det bäst nu nutte

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket, sara :D! men mona blev omvald och jag blev tydligen styvmamma ... det va tydligen så pass många som hade sökt till lillis, så det kommer vara en lilisfamilj, då jag är lillisSTYVMAMMA. TJOHEY, förtroendepost till 100%.......

2009-02-19 @ 19:36:36
Postat av: sara

sv: aja, en plats i lillisfamiljen i alla fall. toppen!

2009-02-19 @ 20:43:31
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0