lite ångest

Jag ångrar att jag inte gick på bloc party igår, ångrar mig väldigt mycket. Men nu är det gjort och jag hoppas att jag någonsin kommer förlåta mig själv. Istället för att infinna mig på den konserten spenderade jag min tid på en träning för att sedan styra stegen hem till alma. Vi hyrde film och det blev pianisten, väldigt bra förövrigt. I morse vaknar jag av alma som hade fixat frukost med fruktsallad och allt, så himla gulligt. Efter frukost och en del skinsavsnitt drog jag förbi carro ett tag. Kul att se henne igen, efter att hon slutade på handbollen har det inte blivit att man träffat henne så mycket. Blev lite fika och en pratstund innan jag drog iväg på träningsmatch. Mötte 93:orna och kändes skönt att vinna med två bollar. Kvällen blev lite flummig, slutade tillslut med att jag stannar här hemma tillsammans med ljuvlig musik. Inte helt fel måste jag säga. Tror jag ska poppa lite popcorn och kolla lite på andra avenyn nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0