come along with me

Sitter ensam i min säng och diggar musik, Titiyo är det som dånar och tja, inte hade jag bangat på att se henne i sommar. Hon och alla andra band som ska bege sig till p&l. Får se om jag drar dit, vore sjukt roligt i alla fall. Helgen min har varit rätt trevlig. I fredags käkade jag middag med annika, johan, ida och hayun, efter ett tag kom alma så vi drog hem till henne. Sen var det någon fest i nockeby som vi drog till, men när den blev krashad drog jag och annika hem till henne istället. Igår agerade jag domare med en tjej som heter tova, gick okejbra och vi tjänade i alla fall 200 kr så det är väl okej. Kvällen spenderades med släktmiddag och efter jag flytt från den stack jag hem till fiffilottan min. Idag har jag vaknat alldeles försent och sedan spelade jag match som vi enkelt vann. Precis som alla andra söndagar har jag förövrigt bara chillat.


bildbeviset på att jag beskådat vinter och 25 minusgrader













Självklart föredrar jag detta. Jag behöver sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0