crystal

Tjohej! Nu är det sportlov och då borde ju jag haft lite tid över till att skriva ett blogginlägg, men icke! Höstlovet fick en bra start i fredags med fest hos alma, väldigt kul var det. Alla tycktes dock vara väldigt trötta och runt halv 3 någongång började alla sluta festa för att istället käka lite chickenbits, sjukt värt. Sov över där, vi som tre personer i almas 90 cm breda säng och det resulterade i att ella svettades, jag frös och julia fick nackspärr. I går spelade jag först match mot GT som vi vann. Efter det åkte jag och kollade på när bajen spelade match, direkt efter den spelade stockholms flickstatslag mot hälsingfors så kollade lite på den också. Idag har jag bara tagit det lugnt och skönt, ska troligtvis träffa ella, alma och edvin för en filmkväll. Mys!     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0