valentines day

Alla hjärtans dag blev rätt okej. Bättre än fredagen den 13:e i alla fall och tur det, annars hade det varit lite deprimerande. I fredags kollade jag med fiffi, pierre och martin på i taket lyser stjärnorna. Har läst boken två gånger för att den är otroligt bra, men filmen var tyvärr en liten besvikelse. Men trots det är den klart sevärd måste jag säga.

Igår kom alma och hayun förbi på en liten singel-alla-hjärtan-dags-firande-depp. Men det blev kul, vi var lite kärleksfulla så vi bakade kärleksmums och så fick jag hjärtformad choklad av alma. Sen drog vi hem till julia där även ella och annika var så käkade vi en god middag. Resten av kvällen var trevlig och lång, så nu är jag väldigt trött. Ska nog sova lite.

glad alla hjärtans dag i efterskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0