work it out

Efter gårdagens danslektion har jag dansat var som helst, när som helst. Övat in startstegen för denna ljuvliga dans och skoja inte om det är svårt! Men när det väl sitter så ser det nog bra ut.. eller? Jag menar, high school musical och en dansande sara kan ju inte bli annat än en succé.

 


Igår på spelarmötet fick jag reda på att jag ska döma massa matcher i helgen, jag ville bara skrika neeeej. Halva min lördag kommer gå åt att döma 97:or och som grädde på moset är det en slavlön på 25kr/match (om man delar med någon) fyfan. Hoppas resten av helgen blir mer tillfredställande än så. Jag har bjudit in mig själv att sova hos annika ikväll och imorgon tror jag att jag ska träffa lite gamla vänner.


btw så är sopgubbarna i strejk. jobbigt läge känner jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0