back in business

Ja, från mig har ni ju inte hört så mycket på det senaste dagarna och därför förtjänar ni ett redigt blogginlägg utav mig. Vad har jag egentligen haft för mig de senaste dagarna är först och främst Norden cup i Göteborg. Det är en cup som benämns "elit- och kvalitetscupen Norden Cup, Göteborg och inofficiella nordiska mästerskap för klubblag" dit 17 lag i min åldersgrupp tävlar. Våra första fyra matcher var uppdelade på två dagar och vi förlorade tyvärr alla. Men det var ändå bra spelat då vi bl a mötte sverigeettan. Efter den rätt tråkiga starten blev vi i alla fall indelade i ett nytt gruppspel där vi spelade om placering. Vann 3 matchet och spelade 1 ovagjord vilket gjorde att vi totalt hamnade på en 13:e plats. 13:e bästa laget i norden låter inte helt fel. Fyra dagar i göteborg var trevligt och ändå trevligare var att man även hann med lite shopping, inte illa.



Efter detta lilla handbollsäventyr åkte vi hemmåt och var tvugna att ladda om inför nyår. Det var sjukt skönt med sovmorgon efter att man fyra dagar i rad gått upp kl 6. Dagen bestod i stortsätt av förberedelser inför kvällen så det blev en snabbis förbi solariumet och en massa andra saker skulle fixas. Fiffi och jag lagade lite mat och gjorde i ordning oss hos mig, sedan åkte vi till eddie där det blev lite förfest. Sen åkte jag och fiffi vidare till munchenbryggeriet men väl där fick vi reda på att det var en massa strul med alldeles för mycket folk där och polis och grejer. I all förvirring bestämde vi oss för att åka till skinnarviksberget. Sjukt fint där, såg hela stockolm och alla fyverkerier. Det var himla mysigt särskilt då man umgås med sina fina vänner, synd bara att det var kallt så in i helvete.










Denna dag kan ha varit en väldikt ångestfylld dag för vissa. Citatet "Sedan såg vi en tjej i 17 års åldern kanske som hängde med huvudet som hon vore med i The Grudge, 2 killar bar på henne då hon inte kunde gå." kanske är ett praktexempel på detta. Hoppas ändå att ni inte gjort något ni ångrar och att ni helt enkelt njuter av det nya året 2009!

Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: yunna

TACK SARA FÖR DET DÄR SISTA! satte orden mitt i prick ...........

2009-01-02 @ 15:11:54
URL: http://hayunheterjag.blogg.se/
Postat av: sara

sv: haha du är så dum att en kommentera för nu förstår ju alla :D

2009-01-02 @ 15:24:26
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0