glömde min röst i dalarna

Hemma från Idre 09 och en massa snuskiga, vidriga incestinlägg väntas sig uppdateras på denna underbara blogg de närmsta dygnen. Jag har egentligen en massa saker att ta upp, men vi lämnar det till senare. Några smakprov kan jag däremot dela med mig utav: svart spya bestående av en big mack och en inlagd gurka sprider sig i hela 684 E efter första kvällen, en dräggig oskar persson kissar ut genom fönster och sticker hål på sofforna med kniv och hanna bergström får åka till mora sista kvällen. Henrik Dahlin vaknar upp efter första kvällen och känner sig lite halvkrasslig, han bestämmer sig för att dra en number2 på toaletten. Eftersom han inte hittar något toalettpapper tar han det närmsta han kan nå - han klipper sönder en bit av en dammig dicktrasa och känner sig fett nöjd när han lyckas spola ner den bajsiga dammtrasan utan stopp i toaletten. Notera att han även var vid nyktert tillstånd, HAN ÄR BAJSMANNEN

Detta är bara småsaker som hände där uppe i idre och det har skrivits av någon anonymus på en skvallerblogg. Idre var sjukt roligt och känns som att man kanske inte ska överanalysera saker och ting. Bland de roligaste synerna under tre dagar måste va lucas i leopardmönstrade kalsonger och min klänning, eller så är det alma kl 9 på morgonen, full, festklädd, glidandes ner för en backe med pjäxor istället för skor, en kalastuta i munnen och med en stor tårta i handen. 

Tog inte en enda bild så måste baxa på facebook sen kommer dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0