its cold around here

Gårdagen spenderades lite hos alma och lite hos ella. Kollade på lite tv och snackade bara lite allmänn skit, det va trevligt. Kollade på lets dance där en viss blondinbella uppträdde och det gladde mig att se hur stel hon var.


stackars stela varelse

Idag har jag bara varit hemma och pluggat vilket är väldigt jävla viktigt. Måste nog komplettera naturkunskapen för att få mvg och så har vi ett sjukt stort samhällsprov på onsdag, inte kul. Jag har även fixat lite till på mitt rum så nu är har jag ett nytt skrivbord och lite annat trams. Blir nog fint när det blir klart skulle jag tro.

Juste, höll nästan på att glömma! grattis på namnsdagen Sigbritt och Sigurd <3

Kommentarer
Postat av: julia

antar att det var du som skrev utan namn? :P isåfall ja, vi ska ses haha (A)<3

2009-01-10 @ 23:27:45
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0