jag vill ha körv

Det verkar vara någon mystisk dragningskraft hit, för hur mycket jag än försöker stå emot så hamnar jag tillslut här eller på facebook. Men who can blame me för det jag ska göra idag är bara så tråkigt. Städa. Plugga. Kom igen nu va, sånt orkar man ju inte med. Min garderob är överfull så jag har börjat hänga två plagg på varje galge men tillslut blir det så fullt att om man ska ta ut en tröja så ramlar tio andra ner på golvet. Nu ligger hälften av mina kläder på mitt skrivbord, ååh fucking great.


precis so mför håkan så är städa det värsta jag vet

Fiffi ska komma hit och plugga men för er som känner henne väl behöver man inte vänta henne förens om några timmar eller så. Nu ska jag fortsätta med mina 45 s samhälle som bara måste pluggas in i hjärnan. Gah, give me a break.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0