skolstart i sikte

Mitt internet har inte fungerat idag heller så nu sitter jag på min brors dator och lär bli utknuffad vilken sekund som helst. Idag har jag i alla fall varit iväg med matilda, adam och pontus på ikea och fyndat inredning till nrifs kontor. Så nu kan man ju hänga där lite också eftersom det kommer se acceptabelt ut.

Nåväl, imorgon börjar skolan igen och det behövs väl ingen större beskrivning av hur det känns för alla vet väl hur man känner sig att börja efter ett lov. Slutar strax efter 12 imorgon så det är ju i alla fall skönt, ska fixa lite smått och gott sen är det bara plugg och träning som gäller.

Nu ska jag sova i mitt halvt nyinredda rum, trevlans. God kväll på eder alla


Kommentarer
Postat av: julia

miss ya sötan

2009-01-09 @ 13:46:14
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0