SM i sölvesborg

Inte haft en enda lektion idag för vi har haft minnesdag för förintelsen hela dagen lång. Har bland annat lyssnat till två vittnen som själva berättar om vad de upplevt och man blir väldigt berörd vid deras historier. Jag kom hem relativt sent och åkte iväg och spelade match mot handeln och vi vann väl med 20 mål eller nåt sånt. Trots vinsten så är såna matcher knappt roliga.

Nu har jag kommit hem och gjort en liten spanskaläxa. Vad som återstår av kvällen är att duscha och att packa klart. Drar på flick-SM i blekinge imorgon så en 9 timmars bussresa har man att se fram emot, yeey. Om det går väldigt bra blir det play-off match på söndag vilket i sådana fall gör att vi kommer hem runt halv 4 på måndag morgon. Haha håller tummarna för det, jag har ju trots allt sovmorgon till 20 i 12. Så, har det kul kvar i Sthlm och försök att inte ha alltför kul utan mig.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0