guldstjärna till mig

Idag har jag befunnit mig någonstans i täby och spelat en träningsturnering. Förmodligen en av de sämsta hallarna i Stockholm eftersom det inte var fulla mått på planen och inte heller kändes det som att den var isolerad. Matcherna var 2x10 och vi mötte lag som var lååångt ifrån klassen som var i norden cup. Vann i alla fall alla matcher enkelt och belönades med film och godis.

Har bläddrat igenom bloggen och gjort mig förstådd på en sak: jag lägger inte in överdrivet många bilder på mig själv eller andra. Det händer att jag lägger in lite halvt ointressanta bilder någon gång ibland, men nu ska det i alla fall bli ändring på detta.



Såhär såg jag i alla fall ut då jag kvällen i ära käkade middag med kusinerna. Lite nyinköpta prylar från både mellandagsrean och Göteborg. Grejerna kommer från weekday, ur & penn, linnet kommer från rut mfl och det kanske är värt att säga att det är spets där bak (bildkvalitén är ungefär lika bra som jag är på att sjunga) och så dammade jag av mina kära gul & blå jeans.

Nu ska jag gå och lägga mig, för imorgon kommer jag förhoppningsvis upp i skaplig tid så väntar städning och plugg. Och jag är sååå glad för det a la blondnbella style

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0